բետանեթ հեռախոսահամար կոնտակտներ

ԴՈՄԵՆ ԱՆՈՒՆՆԵՐ

Պատվիրեք՝
սկսած 4.500 դրամից

.am դոմեն գրանցում online

ՀՈՍԹԻՆԳ

Պատվիրեք՝
սկսած 1.000 դրամից

Սերվերներն ԱՄՆ-ում

Մենք ընդունում ենք

Arca Master Card Visa Paypal Moneybookers
IDram  Yandex Money  Webmoney
Qiwi  Ria  Avers

.AM գոտու ռեգիստրարի իրավունք

01 Հուլիսի 2014
Համապատասխան պայմանագրով մեր ընկերությանը տրամադրվել է .AM (Էյ Էմ) գոտու ռեգիստրարի իրավունք:

Մեկնարկը տրված է

20 Նոյեմբերի 2013
«Բետանեթ» ընկերությունը մեկնարկում է նոր նախագիծ, որի նպատակը հայաստանյան կայքերում վիդեո-գովազդի տարածման համակարգի ներդրումն է: Նոր նախագիծն անվանվել է «ՄեդիաՌոլ գովազդային ցանց» /MediaRoll Advertising Network/:

Նոր համակարգ

08 Հունվարի 2013
Ներդրվել է դոմեն անվանումների գրանցման և հոսթինգ ծառայությունների առցանց պատվիրման համակարգ:

Մեր էջը Ֆեյսբուքում



Ինտերնետ վիդեոգովազդ. նոր գովազդակիր հայկական շուկայում

Սամվել Բեկթաշյան, գործադիր տնօրեն

Ինտերնետ վիդեոգովազդ. նոր գովազդակիր հայկական շուկայումՄեկ տարուց մի քանի ամիս ավելի առաջ մեր ընկերության՝ այդ պահի համար բավական համարձակ բիզնես-որոշումը` MediaRoll գովազդային ցանցի ստեղծումը, հայկական գովազդային շուկայում նոր՝ բարձր արդյունավետությամբ գովազդատեսակ առաջ բերեց, որից էլ շտապեցին օգտվել ամենահեռատես շուկայագետները:

Կարդալ ավելին...

5 փաստարկ, թե ինչու է կայքը կարևոր ձեր բիզնեսի համար

Սամվել Բեկթաշյան, գործադիր տնօրեն

5 փաստարկ, թե ինչու է կայքը կարևոր ձեր բիզնեսի համար1. Կայքը ճոխություն չէ, այլ զարգացման ու առաջխաղացման միջոց

Մեր օրերում կայքն այլևս դադարել է ճոխության առարկա, «թանկ խաղալիք» լինել: Դրա միջոցով Դուք ոչ միայն տեղեկացնում եք հանրությանը շուկայում Ձեր ներկայության մասին, այլև ձևավորում բարենպաստ միջավայր առաջարկվող ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ:

Կարդալ ավելին...

Հարցեր, որոնց պետք է պատասխանի ընկերության կայքը

Սամվել Բեկթաշյան, գործադիր տնօրեն

Եթե Դուք չկարողանաք արագ եւ հաստատ ապացուցել, որ Ձեր կայքը համապատասխանում է այցելուի պահանջներին, ապա նա կհեռանա այնտեղից: Երբ այցելուն առաջին անգամ է մուտք գործում կայք, նրա մոտ հարցեր են առաջանում, որոնց նա ենթագիտակցորեն պատասխաններ է փնտրում:

Կարդալ ավելին...

Ինչպե՞ս ավելացնել վաճառքը կայքից

Սամվել Բեկթաշյան, գործադիր տնօրեն

Իսկ Ձեր ընկերությունը կայք ունի՞: Ծառայու՞մ է այն որպես վաճառքի գործիք: Եթե ոչ, ինչու՞: Ամեն տարի առավել մեծ թվով պոտենցիալ հաճախորդներ են օգտագործում ինտերնետը շուկայում ներկայացված ապրանքներին ու ծառայություններին ծանոթանալու համար: Եթե դուք չկաք ինտերնետում, այդպիսի հաճախորդը ձեզ համար գոյություն չունի:

Ինտերնետում բարձր դիրք գրավելը երկար գործընթաց է: Եթե դուք ապրանքներ կամ ծառայություններ եք առաջարկում ինտերնետի միջոցով, հավանաբար գիտեք, որ վաճառքի ծավալները մեկ աճում են, մեկ՝ նվազում: Ահա մի քանի խորհուրդ վաճառքը կայքից ավելացնելու համար:

Կարդալ ավելին...

Яндекс.Метрика